Den 25:e gäller det...

Lönedag - äntligen *yihaa*. Knepigt det där att det alltid är så mycket månad kvar i slutet av pengarna *hmm kliar mej i huvvé*.
Och vad gör man då idag förutom det traditionella som handla mat mm mm.
Klippa mej - japp det ska jag göra:) - alltid lika gott då mitt hår (enligt frissan) växer lika mycket på längden som på bredden *asg*.
Så det gör jag typ en gång var 6:e vecka.
Fick helt plötsligt ledigt lördag natt från arbetet med då det blivit felbeställning. Men jag är lika glad för det men gladast blev nog chefen.....tralala...Himla fint jag sjunger och trallar.
Japp - dusch nästa och sen iväg till stan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

du e la inte klok nånstans mossan ;D

2008-04-26 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0