Lördag....hela veckan lång

Lördag idag då:)- och de som läste min blogg igår vet ju att jag blev ledig från jobbet inatt - så gött.
Var iväg och köpte nya altanmöbler idag. Snygga som attan. Hoppas bara solen eller iaf det goa vädret håller i sej några veckor till nu´rå.
Åhhå jaja - skaffade mej en ny mobil igår med. Tror inte guben min vågade yttra ett ord om denna. Ja ni som inte känner mej vet ju inte att detta mobilköpande händer ofta. Men det är ju så himla kul ju.
Denna är det ju navigator på med och det kan ju vara kul att ha ibland - iaf behöver jag det - jag kan ju nästan gå vilse i en telefonkiosk (säger brorsan) *suck*
Nu ska jag ladda klart alla kartor och allt som behövs och sen blir det en cigg till (till alla moraltanter - f´låt så himla mycket då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0