Shoppinggalen

Ja faktiskt - tror jag blivit eller har jag alltid varit en shopaholic???!!
Jaja huvudsaken är ju att man ändå kan lägga undan en slant och ändå unna sej - eller hur?
Det är ju så jäkla kul att springa ner affärerna. Ja det tycker nog innehavarna av dessa med *s*.Alltså att jag springer runt där.

För övrigt har det varit en relativt lugn dag. Har hälsat på både svärföräldrarna och min mor idag..

Sedan blev jag sittandes framför TV:n och kollade in kanal 5:s nya program sanningens ögonblick. Jäkla kul program men verkligen skämskuddefrågor - om någon fattar vad jag menar. Skulle aldrig sätta mej där.
Även om jag själv tycker jag är ärlig och även uppfattas så - herrejösses - en lögndetektor är väl inte 100%:s sanningsenlig har jag hört.
Men som sagt - roligt med lite nya kuliga program med nytt innehåll. SVT - släng er i väggen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0