God fortsättning

på julen. Ja nu är det knappt ett år kvar till nästa jul.

Årets julafton var lika fin som den brukar. Men lite konstig. Konstaterar jag idag.

I och med att det har varit som det varit med min mamma och min bror (ja mamma och jag har nu pratat ut så vi får väl se hur detta fortlöper. Dock har jag inte pratat med brorsan) så var barnen ditbjudna på julafton klockan 11. Annars brukar vi allihop vara tillsammans på julafton.
Nåväl - efter detta skulle Emelie jobba mellan 13.30 och 21.30.

Jag, Leif och Emil åt julmat strax efter Kalle Anka. Strax före hade jag och Leif varit vid min Fars grav och tänt ljus. Han måste ju med ha lite julefint.

Sedan satt vi hemma och pratade och kikade på TV och väntade in Emelie.
Emil ville med bestämdhet vänta med julklapparna till syrran kom hem.

Så julklappsutdelning blev det runt 22-tiden. Hmmm....men det gick ju bra det med och den positiva följden av detta blev ju att julafton blev lite längre.

Jag fick ett så vackert smycke av Leif. Tack åter igen min käre man.
Utav barnen fick jag en skiva som jag önskat mej - SEAL. Han har ju världens mest underbara röst. Är så glad för denna CD. Tack min älskade barn.

Ja sen blev det någon timme till när vi bara satt och myste och pratade.

Summan av kardemumman - en saknig men ändå helt underbar julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0