SAAB

Mmm - ja är det någon mer än jag som tror det är kört för SAAB? Ska bli intressant att se men jag är inte som alla politiker och alla andra så positiv. Tyvärr. För vår stad, för alla anställda på företaget. Ja allt runtomkring.

Tänker och funderar - vad kommer att hända med lilla Trollhättan? Ingen i vår familj jobbar på SAAB (som tur är för visst har jag iaf varit 2 vändor på företaget som anställd). Det var tider det. Det var på den tiden alla tänkte - får jag inget jobb så finns ju alltid SAAB. Det är ju inte riktigt så lätt idag.

Ja nu har första advent varit och andra är på god väg. Tycker det är störtmysigt. Alla tända ljus och julstämningen som närmar sej. Like it - Oh yes:)

Kallt är det idag med. Minus 6,5 grader för att vara exakt.


I vår vackra vita vintervärld:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0