Tandläkardags igen

Jajjamän - en sak är säker. Jag kommer då aldrig ALDRIG mer strunta i att gå till tandläkaren så som jag har gjort. Både av tandläkarrädsla (nej det är inte så farligt) och av ekonomiska skäl (jo det är dyrt när man har väntat så länge som jag har gjort).
Min tandläkare håller på med en rotfyllning. Och jag som trodde det kunde vara det värsta man kunde få utstå hos plågis. Men icke då - med dunderbedövning klarar man nog det mesta. Det värsta är nog egentligen innan bedövningen släpper och det känns som man fått en rak höger eller liknande.

Så nu blir nästa besök den 19/1. Och då ska väl rotfyllningen bli klar. Och sen en stort och ett litet hål kvar. Och lite tandhygienistbesök självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0