Vår 20-åriga bröllopsdag

är det idag♥.

Tänk det är helt fantastiskt.

När vi träffades den 24/9-1987 gick allt väldigt fort. Efter några månader var jag gravid med vår dotter Emelie och många var de negativa som inte trodde det skulle hålla mellan oss. Många av dessa är idag skilda och jag skräder inte mina ord och känner liiiite skadeglädje faktiskt. Och vår älskade dotter Emelie föddes den 11/8-1988.

Nåväl åter till denna dag - vi förlovade oss den 31/12-1987 och gifte oss den 18/12-1989.

Sedan dröjde det till den 27/12-1991 innan vår älskade son Emil föddes.

Idag blir det en "hemlig" resa för bara oss. Guben min vet inget än;)

Och hit går resan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0