Mammas pojkar;)

Idag blev det ett tandläkarbesök. Var lite pirrig innan då jag är fruktansvärt tandläkarrädd. Detta beror på tandläkaren jag hade i min barndom. Och trots att jag varit på tandläkarbesök massor av gånger under årens lopp så vill det inte riktigt gå över.
Lagade en tand delvis idag. Den ska hon fortsätta med nästa gång som blir den 1/12. Om det nu går för det är en krånglig hörntand och drar sej inte nerven tillbaka på de här fjorton dagarna så kan det bli tal om rotfyllning. Hua mejjen - nu ryser jag ännu mer:(


Kom således hem helskinnad *s* därifrån och fixade iordning middag och sen kröp jag mer och sov middag en stund. Riktigt underbart - som alltid.


Nu ikväll har jag bara varit. Suttit och broderat lite. Håller på med HJ:s jultavla. Det är faktiskt riktigt kul att se hur den växer fram. Ska försöka lägga ut bild på den när den blir klar.


Kollade sedan på serien "Mammas pojkar" på 4:an. Kul men lite "jåååligt" program. Gillar ju visserligen Najma - Bobbys mamma. Som hon håller på med "lille" 29-årige Bobby.


Det får en la tro att man inte blir sådan mot sonen. Och inte mot dottern heller för den delen:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0