Tandläkarbesök

Ja just det var jag på idag. Och detta besöket började med ett akutbesök för nån månad sedan (har en jäkla tandläkarrädsla ska Ni veta) som ledde till att man drog en rotrest. Åy fy f*n vad ont det gjorde - efteråt. Inte under tiden. Fick nämligen ta 5 bedövningssprutor. Så efter det besöket såg jag mer eller mindre ut som jag fått en stroke eller något liknande.
Men det läkte fint och idag var jag tillbaka hos samma tandläkare för en rutinkontroll. 4 hål varav ett större (kan bli en rotfyllning).
Go vänner vad det regnat idag. Nu är verkligen hösten med sitt mörker här.
Tog mej en promenixare in i en syaffär när jag ändå var i stan och köpte material till en jultavla.
Mysigt värre och sitta och brodera vid den här tiden på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0