TV- och tidningschock

fick jag idag när jag vaknade. Satte på TV:n för att kolla de lokala nyheterna. Fick då reda på att en del av gamla kronogårdsskolan brunnit inatt. Troligtvis anlagd. Jag blir så jävla förbannad. Det är mitt gamla kronogården som brinner titt som tätt. Här är man uppväxt och här har man lekt. Hur har det blivit nu??? En stor jävla krigszon. Fy fan...
Satte sedan på en kopp kaffe och läste tidningen. Där det med stora svarta rubriker står om att personalen (dag) slår larm om missförhållanden där jag arbetar. Men det är bara bra anser jag. Det funkar inte längre med dessa indragningar inom äldrevården, ja vården i sej. Får väl se var detta slutar!

Well - sedan tog jag mej en dusch och efter det åkte jag och Emelie till espresso house och käkade frukost. Det var mumma kan jag lova. Mysig kvalitetstid (som det ju så fint kallas för nu för tiden) mellan Mor och dotter. Yeah - me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0