Ullared für alle...

Kollade precis på TV-serien Ullared. Helt otroligt att man kan handla för 34000 kronor på en enda dag!??? Och då har man inte ens handlat klart utan ska handla ytterligare ett antal dagar.
Jo jag älskar Ullared liksom många andra men någon måtta får det väl vara.
Visst denna familjen handlar för ett år framåt och firar semester där samtidigt. Men å andra sidan - är det inte roligare att handla lite då och då? Jaja - alla är vi olika och tur är väl det.
Var iväg med min lilla bil idag för att höra hur mycket det skulle kosta att fixa i ordning den. Häpp - det blev en tur till skroten istället. Det är inte värt att slänga ut en sådan summa på en redan skrotfärdig bil. Usch vilket dumt köp det var. Men det är lätt att vara efterklok.
Emelie tog med sej en kompis hem idag - Gentiana (osäker på om Ditt namn stavas så Genta:)). Jättego tjej. Senare åkte de och hämtade hennes son Vion på dagis. Gu´vilken go liten pojk. Och jättekul att träffa även honom.
That´s all for now folks;)

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hehe...familjen i fråga är ju väldigt speciell, jag såg reprisen av veckans avsnitt, i fredags tror jag, och jag riktigt häpnande över hur deras radhus såg ut när det packade upp allt de handlat, gigantiska högar överallt. Men visst var det mycket dem fick för sina ca 55.000 kronor? Och mannen som bara ville fira semester på fågelöarna...

2009-12-13 @ 19:35:51
URL: http://www.kennethjansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0