Andlig vägledning

Dagen idag har varit mycket givande.

För några veckor sedan ringde jag upp en tjej som bl a sysslar med andlig vägledning. Fick så en tid idag.

Det hela började egentligen för snart tre månader sedan när jag blev ordentlig ovän med min mor och bror.
Detta har kännts oerhört jobbigt och det verkar inte bli någon bättring.

Kände att det var detta jag ville ha hjälp med hos Maria.

Och det fick jag verkligen.

Nu hör det också till saken att jag tror stenhårt på sånt här och har alltid gjort. Ni som läser detta och tycker att allt är trams kan sluta läsa här och nu.

Hon fick i vilket fall kontakt med min avlidna far som gav mej mycket goda råd och även av en guide som även Han ville ha kontakt med mej. Och det kommer han att få.
Om Du undrar vad en guide är så är det så här:

En guide är en högt utvecklad själ som inte längre behöver besöka jorden i mänsklig skepnad. De har slutfört sitt arbete på jorden och finns till hands för oss människor. Varje människa har sin eller sina speciella guider som finns där som stöd i livets alla skeden.
 

Våra nära och kära på andra sidan, kan med sin kunskap och sitt högre perspektiv se helheten i tillvaron på ett helt annat sätt, och kan därmed ge oss de verktyg vi behöver för att komma rätt i livet.

Allt kändes så rätt och helt underbart.

Så tack än en gång Maria Sikström för Din kunskap och den hjälp jag fick idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0