Nu är det fredagsmyyyyys......och lördagsmys och detta hela veckan lång

Igår städade Emelie och jag hela huset. Tänk vad snabbt och lätt det går när man får hjälp.

Himla skönt när det var klart:)

Emil kom sedan hem och var på ett strålande humör - det är ju höstlov nu. He like....and me like. För då sover han lite lite längre på morgnarna. Ja iofs - det är ju vintertid från inatt så vi får väl se hur det blir med det.

Ja fredagskvällen flöt på med fredagsmys. Chips, ostbågar och godis. Självklart Idol med. Är inte riktigt säker på att det var rätt att Nicklas åkte ut. Hmmm...tror att folket röstade fel där.

Idag lördag har guben min varit på älgjakt igen. Inget skjutet blev det men för hans del så har han ju faktiskt dragit sitt strå till stacken genom 10-taggaren han sköt.

Nu har vi precis kommit hem från överby.

Och nu fortsätter kvällen med lördagsmyyys.

När det gäller detta mysande så blir jag så trött på mej själv. Så trött på att smälla i mej allt detta goda och bara gå upp i vikt. Har ingen som helst karaktär.

Och säg någon form av viktnedgång som jag inte testat och framförallt lyckats hålla.

Har nu till syvende och sist bestämt mej för att fråga efter en remiss till en gastric by pass. Innan det blir diabetes och hjärtproblem mm
Detta får bli nästa vecka och jag hoppas att läkaren går med på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0