Pensionsavtackning

Har jobbat två nätter nu så då blir det inget bloggande. Vakade av i morse och somnade stenhårt fram till runt halv 5?????. Det har ju aldrig hänt förut må jag säga.
Fick bara lite lätt panik för klockan sex skulle jag åter vara på jobbet där vi ikväll har avtackat Christine som gått i pension. Efter 35 år i vården.
Kände att jag höll på att tappa andan när hon berättade det och tänkte på mina futtiga 8 år. Men snart är la jag där med:). För fort går det ta mej tusan.
Efter kaffe och tårta och presentutdelning hade vi vårt månads-APT fram till 20.45.
Och sen därifrån hem för att försöka mysa lite med goa familjen innan läggdags.
Emil är förövrigt hos sin farmor och farfar. Ja även vovvsingen. Är saknig samtidigt som det är liiite gott (så får man väl lov att känna ibland).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0