Tjohoo

Ja det var ju änna ett tag sedan.
 Och egentligen har det väl inte hänt så mycket. Är för tillfället hemma från mitt arbete som nattuska då jag fått så ont i min axel och min arm:( Ska för övrigt till läkaren idag angående detta.

 Har precis skickat iväg Emil till skolan. Vi hade det lite mysigt innan - sörplade kaffe och käkade frukost förstås.
 Emelie ska arbeta kväll idag så hon sover fortfarande.
 Leif är på jobbet.
 Och Lady (vovven) har fått spratt och ligger och ylar. Tror att hon, så gammal hon är (snart 11 år),är skendräktig. Hon har nämligen "tagit hand" om Emelies ena mjuka goa toffel:). Plats för skratt!

Jahaja - då tog fantasin slut igen men jag återkommer - trust me. Och det ska inte ta ett år till nästa gång;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0