Fånga pippin-test

Kolla på detta, och vänta på att Sylvester fångar Pip (vänta på det, det är det värt)...  
När Pip har blivit fångad, så skrollar du ner...




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta var ett idiot-test. Hur lång tid kikade du på Sylvester och Pip?

 

 

0-2 sekunder               -      Det finns fortfarande hopp för dig
2-5 sekunder               -      Dålig dag??
5-10 sekunder             -      Läser du lite långsamt?
10-20 sekunder           -      Medelmåttig syn är inget att skämmas över
20-30 sekunder           -      Det verkar som att du inte fattar det hela
30 sek-1 min              -      Du kan nog inte läsa riktigt, så varför spilla tid?
1-2 min                      -      Haallååååå
2-5 min                      -      Goddag Brigitte Nielsen  
5 min -1 timme           -      Döda människor har ungefär denna  tid  
1timme eller mera       -      Lycka till - du har en negativ  IQ. För att se dina poäng, skall du vänta tills Snurre Sprätt har ätit upp sin morot.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0