Mycket fixat och donat

idag. Började morgonen med tandläkarbesök. För övrigt det sista sedan jag började med en hel del lagningar efter att ha haft en sådan fruktansvärd tandläkarrädsla.
Men efter ett akutbesök i höstas så fick jag äntligen se att det finns i alla fall en ängel bland tandläkarna. Jaja, det finns säkert fler men min heter Agneta Bjarne och hon har helt lyckas få bort denna hemska fobi eller vad man ska kalla det. Så nu är jag klar förutom ett tandhygienistbesök imorgon då.

Jaja - kom hem och skulle ett par timmar senare till jobbet på förflyttningsmöte. Stod där snällt och väntade och inte en jävel kom.
Till slut kom en av cheferna och frågade vad jag väntade på och fick då reda på att det var inställt.
Blir så jävla besviken på att vi på natten aldrig blir informerade. Vi finns men syns aldrig. Alla kräver att allt ska skötas mången gången bättre än de som jobbar på dagen men ändå får vi höra att vi inte gjort det tillräckligt bra.

Japp denna dagen närmar sej om några timmar sitt slut och har inte så mycket mer att förtälja.

Ha det så gott alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka bloggar tycker du är enklast att läsa om du får välja mellan dem på blogg.se och devote.se?

2010-02-08 @ 22:02:38
URL: http://gamhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0