Sommar, sommar, sommar...

Gu´vilket gott väder. Eller ja - det var la lite för varmt igår. 32 plus:0.  Fast jag lovade ju att inte klaga till sommaren när vintern härjade som värst för några månader sedan.
Vi har varit i gullebacken över midsommar och även några dygn efteråt. Det har varit så himla skönt.
Det blir jättefint därute och nu är tanken liiite lockande att ev flytta dit framöver. Vi får väl se.
Vill helst uppleva sommar, höst, vinter och vår innan jag bestämmer mej.

Men som sagt - Emelie har varit och hälsat på oss och faktiskt sovit över en natt med. Tror hon tyckte det var lite gott iaf.

Emil har haft med sej kompisen Henri ut och hans mor, far och bröder har också varit där.

Vi har grillat mycket och druckit gott. Me like - ja jag vill helst att det är sommar året om jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0