2 veckor

Nu har det snart gått 2 veckor sedan jag gjorde min operation.
Och det har gått väldigt bra.

Vi åkte alltså upp till stockholm den 2/4 och sov på hotell över natten.
Den 3/4 skulle jag infinna mej på sophiahemmet och gjorde så.

Där fick jag ju först ta på mej de berömda, så snygga operationskläderna, efter descutandusch, och lägga mej i min säng.

Vid 10-tiden blev jag så nerkörd till operationssalen. DET var pirrigt kan jag lova (trots nån lugnande i kroppen:)).

Väl på plats fick jag tala med narkosläkare och annan personal.

Blev vid kvart över elva inkörd på operationssalen och ja därifrån minns jag så att säga inte mycket.

Vaknade upp vid 1-tiden - trots att operationen enligt mina papper tog ca 45 minuter.

Men för att gå vidare - blev utskriven dagen efter och resan hemåt gick bra.
Var fruktansvärt trött bara.

Allt har flutit på så himla bra.

Första veckan var ju att leva på flytande produkter och har nu gått över till mer puréliknande.

Har hittills tagit 9 kg sedan jag var i stockholm första gången på utredningssamtal.

Riktigt bra tycker jag. och mer ska det bli;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0